  • 11. Data: 2009-02-05 12:28:30
    Temat: Re: firma robi coś dla właściciela
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No a z czymze tu mamy innym do czynienia?

    nie mamy bo to moi ludzie wykonują usługę dla mnie jako osoby a nie jako
    firmy.

    generalnei to jest dość durnowate

  • 12. Data: 2009-02-05 12:32:05
    Od: <s...@a...pl>

    > No a z czymze tu mamy innym do czynienia?

    Sprzedaż to pzeniesienie właśności. Nie może zmienic właściciela coś, co jest
    Twoje. Faktura wewnetrzna przy przekazywnaiu czegosna potrzebt osobiste
    podatnika dokumentuje przełożenie czegoś "z lewej do prawej kieszeni" pozwalajac
    rozliczyc od tego VAT.

  • 13. Data: 2009-02-05 12:35:25
    Od: <s...@a...pl>

    > nie mamy bo to moi ludzie wykonują usługę dla mnie jako osoby a nie jako
    > firmy.

    A czym się rożnisz Ty jako osoba o Ciebie jako firmy? Napisałeś na początku, że
    jesteś OF prowadzącą DG. Firma to Ty! Przyznaję, potocznie wiele osób myśli
    inaczej.

  • 14. Data: 2009-02-05 12:46:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-02-2009 o 13:35:25 <s...@a...pl> napisał(a):

    > A czym się rożnisz Ty jako osoba o Ciebie jako firmy? Napisałeś na początku, że
    > jesteś OF prowadzącą DG. Firma to Ty! Przyznaję, potocznie wiele osób myśli
    > inaczej.

    Jako firma ma pewnie dopisek do imienia i nazwiska
    i nie porusza się w dresie z kreszu i papciach :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 15. Data: 2009-02-06 07:55:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2009, Marek Dyjor wrote:

    > nie mamy bo to moi ludzie wykonują usługę dla mnie jako osoby a nie jako
    > firmy.

    No to czym innym, jak nie "potrzebami osobistymi" jest taka usługa?

    > generalnei to jest dość durnowate

    Raczej nie - prędzej można powiedzieć, że pokutują błędne poglądy
    dotyczące prywatności, majątku i osoby.
    Sam piszesz właśnie z błędem: "jako dla osoby a nie jako dla
    firmy", a czymże innym, jak nie określeniem *osoby* jest firma?
    Podział nie przebiega wzdłuż linii "prywatne/nieprywatne", lecz
    "przeznaczone do DG/nieprzeznaczone do DG", przy czym jedno i drugie
    (zarówno przeznaczone jak i nieprzeznaczone) jest *prywatne*
    i stanowi własność tej samej *osoby*.
    Posługiwanie się firmą ułatwia określanie majątku i celu posługiwania
    się (jako "związanymi z DG") ale nie zmienia podmiotu (właściciela,
    osoby)!

    pzdr, Gotfryd