  • Data: 2006-10-03 15:41:43
    Temat: faktury barterowe a kpir?
    Od: "groomer" <m...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    prowadzę 1-osobową dg, nie jestem vat-owcem, mam kpir. Organizuję imprezę,
    pozyskuję sponsora, który jest VAT-owcem. Dogadujemy się na barter (umowa
    barterowa opiewa na 1000,00 zł, firma płaci powiedzmy w butach). Jak mam
    wprowadzać wszelkie trasakcje barterowe a pozniej sprzedaż tych rzeczy?
    Wpisuje, powiedzmy, buty jako przychód 1000 zł i płacę od tego odpowiedni
    podatek, później sprzedaję je po kosztach powiedzmy za 900 i znow wpisuję te
    900 w przychody i płacę? Jeśli tak to byłoby to podwójne płacenie? Czy może
    te buty wchodzą jakoś w kolumnę kosztów zakupu towarów na sprzedaż?

    z góry dziękuję za pomoc,
    Mirek