  • 1. Data: 2006-11-21 18:15:21
    Temat: faktura zaplacona 3 mies wczesniej
    Od: hrabia Vader <n...@d...spamu>

    Mam następujący problem. Otóż znalazłem ostatnio fakturę z 30.09.2006
    (termin płatności 10.10.2006). Którą zapomniałem "wciepać" w KPiR oraz
    rejestry VAT. Ale to szczegół. Ważne jest to, że jako zapłatę za fakturę
    zaliczono mi nadpłatę jaką miałem u kontrachenta i po prostu nic nie
    płaciłem. Jak toto dziadostwo teraz rozliczyć? Zaznaczam, że rozliczam
    się kasowo, jestem DG+KPiR+VAT. Proszę, pomóżcie.

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 2. Data: 2006-11-21 20:25:34
    Temat: Re: faktura zaplacona 3 mies wczesniej
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    poproś wystawce o duplikat