  • 1. Data: 2004-09-26 09:18:47
    Temat: faktura korygująca i VAT
    Od: "skorupa" <s...@i...net.pl>

    Witam.
    20 sierpnia wystawiłem fakture VAT, a teraz musze wystawic korekte tej
    faktury. Od której faktury musze zapłacić VAT i kiedy. Za fakture wystawioną
    20 sierpnia nie dostałem jeszcze pieniedzy, dostane je dopiero po
    wystawieniu faktury korygującej.
    Dziekuje za odpowiedz

    --
    ______________________
    SKORUPA GG1712282

  • 2. Data: 2004-09-26 10:46:35
    Temat: Re: faktura korygująca i VAT
    Od: Krzysztof Żukowski <c...@o...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 11:18:47 +0200, skorupa <s...@i...net.pl>
    napisał:

    > Od której faktury musze zap?aciae VAT i kiedy.
    Za fakturę wystawioną 20 sierpnia VAT do 27 września. Za fakturę koygującą
    w miesiącu otrzymania podpisanej kopii korekty.

    Za fakture
    > wystawion?
    > 20 sierpnia nie dosta?em jeszcze pieniedzy, dostane je dopiero po
    > wystawieniu faktury koryguj?cej.
    Zakładam, że rozliczasz VAT normalnie(nie kasowo), więc czy dostałeś kasę
    czy nie to US nic a nic nie obchodzi.

    > Dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    Krzysztof Żukowski

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 3. Data: 2004-09-27 07:12:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Sep 2004, skorupa wrote:

> [...]
    >+ faktury. Od której faktury musze zapłacić VAT i kiedy. Za fakture wystawioną
    >+ 20 sierpnia nie dostałem jeszcze pieniedzy,
    A kasowo się rozliczasz ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)