  • Data: 2010-10-25 09:34:12
    Temat: faktura VAT samemu sobie
    Od: ...@...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    moja zona zapytala mnie ostatnio, bo robi jakas kontrole projektu EU -
    czy firma sama sobie moze wystawic fakture VAT? Np. firma hotelarska
    realizuje projekt - w stylu nowy zawod - hotelarz. Na potrzeby
    projektu potrzebuje zapewnic uczestnikom catering, az ma restauracje,
    do go sama sobie "realizuje" i za to wystawia sama sobie fakture VAT.

    Czy takie cos wogole ma sens i jest zgodne z ustawa o VAT? Kogo sie
    nie pytala, to mowile jakimis dokumentami wew. powinni te sprawe
    zalatwic.

    Co wy na to?