  • Data: 2010-03-31 18:00:48
    Temat: faktura VAT marża na nowy towar?????
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie nadziałam się na kuriozum.

    Faktura VAT marża na fabrycznie nowy sprzęt. Sprzedawca twierdzi, że tak
    kupił od dostawy więc tak sprzedaje.
    Towar jest na 100% fabrycznie nowy.

    Ponieważ na razie dyskusja ze sprzedawcą odbywa się przez głuchy telefon
    (sprzedawca - mój znajomy/kupujący - ja i z powrotem) wiec mam
    zniekształcone informacje a moje pytania też są pewnie przekręcane.
    Jedyna pewna rzecz to ta faktura, miałam ją w ręku (z naiwnym pytaniem
    kolegi "czy z tego da się VAT odliczyć?").

    Ale jak bym przepisów nie obracała, nijak nie mogę znaleźć kruczka który
    pozwala sprzedawać na marzę NOWY towar.
    O żadnym używanym nie ma mowy, jest gwarancja, oryginalne pudełka,
    plomby itp. Zresztą sprzedawca je jako nowe wystawia.

    Może ja jestem ślepa... może jednak jest jeszcze jakiś przepis w ustawie
    pozwalający na VAT marżę, poza towarami używanymi i antykami??

    HELP!!!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813