  • 1. Data: 2009-03-09 09:46:32
    Temat: f-ra za studia pracownika, ktory chce sam za nie zaplacic
    Od: "Michał" <g...@b...pl>

    Witam,
    temat w mocnym skrocie - pracownik jest na studiach, za ktore sam placil,
    rozpoczal przed podjeciem pracy.
    Czy mozna wziac f-re na firme, zakladajac ze pracownik chce dalej sobie za
    te studia zaplacic w dodatku jest w planach, ze majac teraz umowe na 5 lat,
    moze niedlugo odejsc?

    Mam nadzieje,ze to co napisalem jest w miare jasne:) w skrocie, czy mozna
    jakos zaksiegowac f-re za ktora nie placi firma a pracownik?
    pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2009-03-09 13:24:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał wrote:

    > Mam nadzieje,ze to co napisalem jest w miare jasne:) w skrocie, czy mozna
    > jakos zaksiegowac f-re za ktora nie placi firma a pracownik?

    ale jaki wydatek chciałbyś księgować?

  • 3. Data: 2009-03-09 17:59:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    "Michał" <g...@b...pl> wrote
    > Mam nadzieje,ze to co napisalem jest w miare jasne:) w skrocie, czy mozna
    > jakos zaksiegowac f-re za ktora nie placi firma a pracownik?

    A co chcesz zaksięgować, skoro to Ty nie płacisz? Chcesz łamać prawo,
    szukasz guza od US?