  • Data: 2006-02-07 13:23:12
    Temat: errata do pytania nr 1
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JESZCZE JEDNO DO PYTANIA PIERWSZEGO

    > Dokument potwierdzajacy sporzadzenie takiego remanentu likwidacyjnego
    > dolacza sie do zeznania rocznego, ktore w tym roku ma obowiazek podatnik
    > zlozyc do 2 maja, oczywiscie w przypadku kiedy likwiadacja dzialalnosci
    > nastapila na 31 grudzien, w innym przypadku nie dowiadywalem sie...
    > Jezeli remanent wyszedl ZERO, nie ma koniecznosci/obowiazku podlaczenia do
    > zeznania rocznego druku PIT-X

    Oczywiscie powyzsze tyczy sie dochowego, w przypadku VAT podatnik ma
    obowiazek najpozniej do (14+7) 21-go a w tym roku do 23 stycznia
    poinformowac US o wartosci remanentu likwidacyjnego i rozliczyc go w
    deklaracji VAT za grudzien 2005, jezeli wyszedl ZERO, wpisac w pozycji 40
    cyfre ZERO

    Pozdr
    BigDario