eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidzialalnosc jak dlugo mozna zwlekac? i paragon faktura z zachodu ? › dzialalnosc jak dlugo mozna zwlekac? i paragon faktura z zachodu ?
  • Data: 2006-02-13 21:29:58
    Temat: dzialalnosc jak dlugo mozna zwlekac? i paragon faktura z zachodu ?
    Od: "Marek M" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jak długo można zwlekać z rozpoczęciem działalności po
    zarejestrowaniu ?
    Pytam, ponieważ chcę otworzyć DG ale ruszyć z nią dopiero gdy towar dotrze a
    to może trwać nawet do października/grudnia. Po prostu na dzień dzisiejszy
    nie potrafię przewidziec kiedy dokładnie to nastąpi a z drugiej strony nie
    chcę stracić pieniędzy na magazynowanie itp zanim założe DG.

    --
    wbrew pozorom adres (mailowy) jest prawdziwy