  • Data: 2005-03-06 21:28:33
    Temat: dwa x RSa dla jednego pracownika ??
    Od: rafal <r...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam taka watpliwosc- pracownikowi skonczyla si e3 miesieczna umowa
    powiedzmy 18, 19 podpisalem na czas nieokreslony
    teraz robie zus za luty i nie za bardzo wiem jak zrobic wyplate, zeby
    zus sie zgadzal
    teretycznie zrobilem dwie listy wyplat do 18 i od 19 do konca lutego i
    wszsytko sie fiansowo zgadza tylko po wprowadzeniu danych do platnika
    program sygnalizuje blad ze w jednej dra nie mozewystepowac dwa razy rsa
    na ta sama osobe ...

    jak to rozgryzc ?

    rafal
    ps.( prgram ktorym sie wspomagam to gratyfikant)