  • 1. Data: 2002-04-19 11:31:14
    Temat: dwa banalne pytania
    Od: "Kasia Starega" <k...@p...onet.pl>

    Ja prowadze DG (KPIR, VAT) + bylam zatrudniona na etat przez pol roku,
    a moj maz byl caly rok zatrudniony na etat, mamy wspolnote majatkowa - czy
    mozemy rozliczyc sie wspolnie za rok 2001 wypelniajac PIT-36 ??

    Czy jesli jestem na KPIR to znaczy ze moja DG opodatkowana jest na zasadach
    ogolnych?

  • 2. Data: 2002-04-19 12:04:56
    Temat: Re: dwa banalne pytania
    Od: "KS" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia Starega" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja prowadze DG (KPIR, VAT) + bylam zatrudniona na etat przez pol roku,
    > a moj maz byl caly rok zatrudniony na etat, mamy wspolnote majatkowa - czy
    > mozemy rozliczyc sie wspolnie za rok 2001 wypelniajac PIT-36 ??
    [KS]
    Tak

    > Czy jesli jestem na KPIR to znaczy ze moja DG opodatkowana jest na
    zasadach
    > ogolnych?
    [KS]
    Tak

    KS&

  • 3. Data: 2002-04-19 12:15:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2002, Kasia Starega wrote:

    >+ Ja prowadze DG (KPIR, VAT) + bylam zatrudniona na etat przez pol roku,
    >+ a moj maz byl caly rok zatrudniony na etat, mamy wspolnote majatkowa - czy
    >+ mozemy rozliczyc sie wspolnie za rok 2001 wypelniajac PIT-36 ??

    Tak.

    >+ Czy jesli jestem na KPIR to znaczy ze moja DG opodatkowana jest na zasadach
    >+ ogolnych?

    Żartujesz ??? -:O (chodzi o to, ze nie wiesz !)
    Oczywiście tak :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-04-20 15:02:08
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>