    From: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dostarczenie faktury
    Date: Fri, 13 Jun 2008 21:34:42 +0200

    Witam
    na kim ciąży odpowiedzialność za dostarczenie faktury?

    dokładnie chodzi o stacje benzynowe Neste - kupuje się benzyne płacąc kartą,
    dodatkowo mam kartę identyfikacyjną Neste.
    Na koniec miesiąca dostaje zbiorczą fakturę za zakupy.
    Problem polega na tym, że notorycznie dostaję faktury mocno opóźnione.
    Wystawiają zaraz po końcu miesiąca - a np. za kwiecień dostałem 29 maja

    Oni twierdzą, że są czyści bo fakturę wystawili i wysłali pocztą i mają
    temat w poważaniu
    ja nie mogę rozliczyć faktury bo jej nie mam
    oczywiścię - mogę zrobić korektę - ale nie chce ...

    czy jest jakiś czas na dostarczenie faktury? na kim spoczywa ta
    odpowiedzialność?
    czy mogę ich jakoś przycisnąć?
    przecież to nie moja sprawa, że korzystają z zawodnego sposobu kolportażu
    faktur
    (dodam, że to się ciągnie już od 4 miesięcy - więc strajk nie ma tu nic do
    rzeczy)

    --
    pozdrawiam