  • Data: 2008-04-18 08:31:45
    Temat: dostarczenie PITa do US
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    jak to jest z tym dostarczeniem??
    straszą nas teraz strajkiem <tfu tfu> Poczty Polskiej.
    poprzednimi latami wysyłałem PITa dokładnie ostatniego możliwego dnia, czyli
    bankowo nie dotarł tego dnia do Urzędu. nigdy nie miałem z tego powodu
    kłopotów (mimo wezwania do kontroli). kłopotów nie miałem bo Urząd był
    "ludzki" czy bo liczy się data stempla??

    w tym roku udało mi się wyrobić tydzień przed czasem i teraz straszą
    strajkiem więc wysyłać pocztą czy nie??

    pzdr
    Piotr