  • Data: 2007-03-01 10:54:13
    Temat: dochód ze sprzedaży akcji - jak rozliczyć?
    Od: "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie rozliczenia rocznego:

    W roku 2006 sprzedałem akcje pracownicze przedsiębiorstwa w któym kiedyć
    pracowałem za kowtę około 30.000zł. W lutym z banku który przeprowadzał
    transakcję otrzymałem "pita" w którym wykazany jest ten mój dochód.W jaki
    sposób mam odprowadzić podatek od tego dochodu i w jakiej wysokości?, 19%,
    czy więcej?, czy powinienem wykazać ten dochód w rocznym zeznaniu podatkowym
    w pozycji "inne źródła dochodu itd" - w takiej sytuacji wskoczyłbym w
    następny próg podatkowy i to by mnie poważnie trzepnęło po kieszeni?. Jak
    powinienem to zrobić prawidłowo ?

    z góry dzięki za wszelkie info
    PP