  • 1. Data: 2004-05-13 18:55:23
    Temat: dlaczego nie moge pobrac potwierdzenia
    Od: Jędrek <a...@T...onet.pl>

    W nowym platniku 6 02 nie moge pobrac potwierdzenia wysylki dokumentow.
    Program wypisuje mi ze nie wpisany jest adres z jakiego ma pobrac
    potwierdzenie.

    W poprzedniej wersji dzialalo to bez problemu, czy jest na to jakas rada czy
    macie podobne problemy, pobralem potwierdzenie bezposrednio ze strony, ale
    czy tak musi byc ?

    Jędrek

  • 2. Data: 2004-05-13 19:11:01
    Temat: Re: dlaczego nie moge pobrac potwierdzenia
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    czy
    > macie podobne problemy, pobralem potwierdzenie bezposrednio ze strony, ale
    5 maja był wątek na ten temat. radzili, żeby zus przesłał plik OOP. Poszukaj
    tego wątku.

    --
    Pawełj

  • 3. Data: 2004-05-14 12:29:31
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>

    Użytkownik "Jędrek" <a...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > macie podobne problemy, pobralem potwierdzenie bezposrednio ze strony, ale

    Możesz potwierdzenia odbierać przez stronkę www tak jak się to odbywało
    jeszcze przed płatnikami z wersji 6......
    Tak mi powiedziano w ZUS i dział

    Pozdrawiam.