  • Data: 2007-01-02 02:10:53
    Temat: dg aportem do sp. z o.o.
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    chciałbym się zapytać gdzie mogę poczytać o kwestiach związanych z
    wniesieniem dg prowadzonej przez osobę fizyczną do Sp. z o.o.?
    Chodzi mi o kwestie związane z VAT, ZUS-em i prowadzeniem dg w ramach
    spółki lub wniesieniem samego majątku (np. będącego w ewidencji
    środków trwałych).
    Są może jakieś książki, fora dyskusyjne, strony internetowe lub inne
    źródła informacji na ten temat? Najlepiej jakby w tekście od razu były
    odesłania do konkretnych przepisów. Spotkał się ktoś z tego typu
    opracowaniem?

    --
    pozdrawiam
    Bremse