  • 1. Data: 2007-01-17 21:29:10
    Temat: deklaracja vat-7 zwrot podatku
    Od: a...@o...eu

    Witam,
    właśnie muszę wypełnić deklarację vat-7 w której będzie nadwyżka podatku
    naliczonego nad należnym. Firma chce zwrotu podatku na r-k bankowy. Zgodnie z
    ustawą ma prawo do zwrotu w ciągu 180 dni, ale ponieważ wszystkie faktury
    zakupu zostały zapłacone więc chce zwrotu w ciągu 60 dni. I tu mam probem z
    wypełnieniem deklaracji. Chcę ją wypełnić następująco:

    poz. 56 Kwota zwrotu na rachunek bankowy wskazany przez podatnika 5.000
    poz. 57 w tym kwota do zwrotu w terminie 60 dni - 0
    poz. 58 w terminie 180 dni 5.000

    Następnie w poz. 64 Wniosek o zwrot podatku oraz w poz. 65 Wniosek o
    przyspieszenie terminu zwrotu podatku chcę odhaczyć TAK.

    Czy dobrze? Jeśli nie to jak? Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2007-01-18 06:28:13
    Temat: Re: deklaracja vat-7 zwrot podatku
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > poz. 56 Kwota zwrotu na rachunek bankowy wskazany przez podatnika 5.000
    > poz. 57 w tym kwota do zwrotu w terminie 60 dni - 0

    Skąd takie rozdzielenie kwot? Czy nie aby z faktu, iż faktury dot 5000VAT w
    terminie 180 dni nie zostały zapłacone?

  • 3. Data: 2007-01-18 10:07:17
    Od: a...@o...eu

    Wszystkie faktury zostały zapłacone!
    Ponieważ nie było zakupu środków trwałych oraz sprzedaży po stawkach
    obniżonych więc normalny termin jest w ciągu 180 dni, ale jest wniosek o zwrot
    podatku w ciągu 60 dni ze względu na to, że wszystkie f-ry zostały zapłacone.