  • 1. Data: 2002-04-24 10:30:35
    Temat: deklaracja PIT-36 - poz.63 - błąd ???
    Od: "mz" <m...@s...com.pl>

    Czy jezeli prowadzac dzial. gospodarcza nie zlozylem w 2001 roku zadnego PIT-5
    (za maly dochod)
    w grudniu natomiast dochod przekroczyl prog i nalezy podatek dochodowy (PIT-5 za
    grudzien sie nie sklada tylko uwzglednia w PIT-36 za caly rok)

    Czy w poz. 63. PIT-36 wpisuje 0 czy tez nalezna zliczke na pod. od dochodu

    dzieki
    mz

  • 2. Data: 2002-04-24 10:49:27
    Temat: Re: deklaracja PIT-36 - poz.63 - błąd ???
    Od: "M@rcin" <m...@i...pl>

    wpisujesz tam zaliczki jakie zostaly zaplacone do US

  • 3. Data: 2002-04-24 10:54:07
    Temat: Odp: deklaracja PIT-36 - poz.63 - błąd ???
    Od: "mz" <h...@b...gnet.pl>

    Użytkownik M@rcin <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa62k5$jpu$...@n...tpi.pl...
    > wpisujesz tam zaliczki jakie zostaly zaplacone do US

    nic nie wplacilem bo nie zlozylem zadnego PITa-5 ====> czyli wpisuje "0"?

    zmylil mnie zapis w (F.1.Dochody i straty podatnika)
    "Nalezna zaliczka w tym zaliczka pobrana przez platnika"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    mz

  • 4. Data: 2002-04-24 13:08:17
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "mz" <h...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wpisuje "0"?

    > zmylil mnie zapis w (F.1.Dochody i straty podatnika)
    > "Nalezna zaliczka w tym zaliczka pobrana przez platnika"
    Wpisujesz 0. To jest zle zredagowana instrukcja. Mialem ten sam
    problem w ubieglym roku i sprawdzilem w US - ma byc 0. Nikt tego
    sformulowania nie oprotestowal, wiec powielaja takie niejasne.
    WSm