  • Data: 2007-04-03 21:19:34
    Temat: deklaracja PIT
    Od: "weronika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam prosbe o wytlumaczenie mi pewnej sprawy. W styczniu 2006r. pracowalam w
    pewnej firmie i nie otrzymalam od nich deklaracji PIT. Uswiadomilam sobie to
    dopiero teraz kiedy zlozylam juz deklaracje rozliczeniowa. Czy jezeli Urzad
    Skarbowy dowie sie ze pracowalam w tamtej firmie z nie jestem z tego
    rozliczona to bede miala jakies przykrosci? Czy raczej przykrosci bedzie
    mial moj byly pracodawca? Prosze o pomoc co zrobic w tej sytuacji.