  • 1. Data: 2004-01-13 23:15:33
    Temat: Re: darowizny
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    Użytkownik "Rob" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bu4bf6$jle$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Jak w 2004 roku będą wyglądać odliczenia darowizn?? słyszałem, ze będzie
    można odliczyć tylko 350 zł, czy to możliwe??
    > --
    =================
    1. W tym roku (2004) można jeszcze przekazać darowizne do dnia złożenia
    zeznania nie później jednak jak do 30 kwietnia i odliczyć ją od podatku w
    zeznaniu za rok 2003 - nie więcej jak 1% podatku należnego

    2. W przyszłym roku można odliczyć w ciągu roku nie więcej jak 350 od
    dochodu i tak jak w tym 1% od podatku

    3.uwaga! trzeba dokładnie przeczytać na jakie cele mają być te darowizny w
    UPDF

    Atomek

  • 2. Data: 2004-01-14 21:14:14
    Temat: darowizny
    Od: Rob <r...@o...pl>

    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-15 13:43:25
    Od: "SlaWasII" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Rob" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:bu4bf6

    > Jak w 2004 roku będą wyglądać odliczenia darowizn?? słyszałem, ze będzie
    można odliczyć tylko 350 zł, czy to możliwe??

    Każdy rodzaj darowizny???
    Te od mieszkań dla najbliższych w rodzinie też?

    SlaWasII

    -----------
    Niech żyje tow. Miller!!!
    Wreszcie ktoś się zabrał za mieszkania i budownictwo!
    Przecież to obiecywał i słowa dotrzymał...

  • 4. Data: 2004-01-15 16:49:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jan 2004, SlaWasII wrote:

> [...]
    >+
    >+ Każdy rodzaj darowizny???
    >+ Te od mieszkań dla najbliższych w rodzinie też?

    A można je było *odliczać* od czegokolwiek ??
    Pytanie było o "odliczenie", a nie "zwolnienie" (pewnie masz na
    myśli: od podatku od spadków i darowizn... :))

    pozdrowienia, Gotfryd