  • 11. Data: 2004-01-02 12:59:33
    Temat: Re: dane adresowe na paragonie fiskalnym - czy musza byc?
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Budzik wrote:

    > Własnie mialem o to pytać - czy takzówkarz musi mi dac paragon, czy
    > tylko jak go poprosze.
    > Wczoraj jechalem taxowka i juz mialem wrazenie ze taksowkarz cos
    > kombinowal.
    > Dowiozl mnie, podal cene, zaplacilem i zeby nie byc jakos strsznie
    > upierdliwy w nowy rok, poprosilem o paragon tlumaczac ciekawoscia.
    > Taksówkarz ze juz moment, zaczal drukowac, potem stwierdzil ze teraz
    > drukuje sie kopia dla niego i w koncu dal mi jakis paragon innego
    > klienta. Wzialem i poszedlem ale mam wrazenie ze taksowkarze beda
    > strasznie krecic.

    Do czasu aż pasażerem okaże się urzędnik z kontroli skarbowej

    > BTW: kasa drukuje kopię dla taksówkarza???

    Nie znam kas taksówkarskich, ale na normalnej kasie ten paragon dla
    wystawcy zostaje na rolce w kasie

  • 12. Data: 2004-01-02 14:17:54
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jureq j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl ...

    > Do czasu aż pasażerem okaże się urzędnik z kontroli skarbowej

    Kto wie.

    > Nie znam kas taksówkarskich, ale na normalnej kasie ten paragon dla
    > wystawcy zostaje na rolce w kasie

    Może dlatego, zreszta nie chce generalizowac - moze to byl po prostu
    przypadek i jeszcze brak obycia z kasami, jak to sie mowi: pierwsze koty za
    ploty, zobaczymy jak bedzie.
    Z pierwszych zmian zauwazylem tabliczne - w zwiazku z wprowadzeniem kas
    prosimy o rabacie informowac na poczatku kuru.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"