  • Data: 2004-01-27 06:56:11
    Temat: czynny żal- deklaracja po terminie
    Od: "monia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cześć,

    pisałam wczoraj, że zapomniałam wysłać deklarację w terminie i poradziliście mi
    żeby zastosować czynny żal..

    mam jednak spory problem..
    otóż całej sytuacji jestem winna ja, ponieważ to ja robie pity i je potem
    wysyłam, ale PODPISUJE JE SZEF, ponieważ tylko on jest zgłoszony w US jako
    osoba odpowiedzialna

    chciałam Was zapytać, czy gdybym napisała że wina jest moja i tylko moja, bo
    jestem tu księgową i zawaliłam sprawę, czy US mi się nie przyczepi, że skoro ja
    się zajmuję sporządzaniem deklaracji to sama powinnam je podpisywać ?

    Monia