  • 1. Data: 2002-09-01 12:10:25
    Temat: czy potrzebuję zezwolenia?
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    witam
    jeżeli chcę otworzyć sklep z artykułami dietetycznymi (odżywki, środki
    wspomagające odchudzanie) wraz z prasą, książkami i wszystkim innym
    dotyczący tematu to czy potrzebuję uzyskać jakieś specjalne zezwolenie czy
    wystarczy załatwić sprawę z sanepidem jak przy handlu artykułami spożywczymi
    googlowałem za odpowiedzią ale nic konkretnego w archiwach kilku grup nie
    znalazłem
    jeszcze jedno czy taka działalność "łapie się" na pod KPiR+ vat - odpowiedzi
    znalazłem, że tak ale chciałby się upewnić, gdyż jako początkujący w tych
    klimatach wolę lamersko zapytać niż potem płakać i płacić za niewiedzę

    za odpowiedzi z góry wielkie dzięki
    pozdr
    plemek