  • Data: 2007-06-26 10:56:29
    Temat: czy muszę płacić VAT?
    Od: "Elfka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    w styczniu 2006r przekroczyłam próg podatkowy i okazało się, że pomimo, iż
    jestem osobą fizyczną- muszę płacić podatek VAT. (Podobno trzeba tak przez
    trzy lata)
    Od tamtego czasu zarabiałam o wiele mniej, aż w końcu przestałam zarabiać i
    generalnie co miesiąc od pół roku wysyłam do US formularze z kwotą 0.
    W międzyczasie zaczęłam pracować na umowę o pracę i ten czas trwa, czasem
    trafiają się umowy o dzieło, ale chyba nie są opodatkowane VATem...

    Czy jest jakaś mozliwość, żeby nie musieć być uwikłanym w VAT? Nie musieć
    wystawiać faktur?
    Pytałam w US ale Panie nie były tak miłe żeby mi pomóc... Tak wiec proszę o
    radę...