eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy ludzie ze skarbowki moga straszyc policia przez telefon?czy ludzie ze skarbowki moga straszyc policia przez telefon?
  • Data: 2003-06-06 11:07:27
    Temat: czy ludzie ze skarbowki moga straszyc policia przez telefon?
    Od: "darek" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie wstawilem sie do skarbowki(w sprawie niezaplacenia w terminie podatku od
    czynnosci cywilno prawnej), po pewnym czasie zadzwoniono do domu i pani
    powiedizla mojej mamie ze sie nie wstawilem i jesli sie nie wstawie to wysla
    po mnie policje. chcialem zapytac czy moga w takich sprawach rozmawiac z
    moja mama w taki sposob, i czy w takiej blachej sprawie moge wyslac policje.
    ja chce zglosic ta sprawe na policje - zawiadomienie ze ktos neka moja mame
    ktora beda chora nie potrzebuje wysluchiwac takich rzeczy.
    czy mam racje?