  • 11. Data: 2002-10-12 19:24:43
    Temat: Re: coezarowka na osobowke
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "j709" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ao9ska$fpo$1@news.supermedia.pl...

    >Dlaczego jako przedsiębiorca mogę pić gorzałę
    > za cenę niższą o VAT,

    Jak to sie robi?

    Karol

  • 12. Data: 2002-10-12 19:58:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "j709" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to sie robi?
    Ja też chcę to wiedzieć??? Jak?
    Jak zrobic żeby alkohol był kosztem i jeszcze VAT odliczyć???
    Żeby nie było, że nie przewidziałam wszystkich reakcji - nie mam zamiaru
    zakładac pubu ani nawet budki z piwem ( w końcu człowiek może sobie
    pociągnąc z magazynu i wyjdzie że pije bez VATu :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2002-10-12 22:16:09
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    Sat, 12 Oct 2002 21:19:50 +0200, "j709" <j...@w...pl> piszesz:

    >Diagnosta może nie być usmarowany. Gszie jest napisane, że przy każdej
    >zmianie przeznaczenia pojazdu musisz mieć homologację ???

    IMHO Ustawa Prawo o ruchu drogowym:

    Art. 66
    4. Zabrania się:
    6) dokonywania zmian konstrukcyjnych zmieniających rodzaj pojazdu.

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski

  • 14. Data: 2002-10-12 23:34:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Oct 2002, j709 wrote:
    [...]
    >+ Diagnosta może nie być usmarowany. Gszie jest napisane, że przy każdej
    >+ zmianie przeznaczenia pojazdu musisz mieć homologację ???

    Podejrzewam że w homologacji :)
    Jeśli zmienisz rodzaj pojazdu nie uzyskując *nowej* homologacji,
    to ta stara (w której jest podany rodzaj pojazdu) stała się
    nieważna, prawda ? I nie masz homologacji... A wtedy takim
    pojazdem możesz sobie jeździć - ale po własnym polu.
    Chyba że stać cię na indywidualną homologację 1 szt. pojazdu.. ?
    -;)

    Pozdrowienia, Gotfryd