  • Data: 2004-03-29 19:32:14
    Temat: co za to grozi?
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zakładam DG ale formalności jak to w naszym kochanym kraju, troche trwają.
    Problem sprowadza się do tego, że nie mogę zacząć zakładać rachunku
    bankowego bez wpisu do ewid.DG i regonu. Zanim to załatwie minie jakiś
    tydzień, zanim potem otworzę rachunek w pewnym wirtualnym banku - kolejny
    tydzień. W tym czasie musze zapłacić za kupowany środek trwały. Czy moge
    płatności dokonać po dopełnieniu wszystkich formalności typu EDG, regon, US
    i zus ale jeszcze z mojego zwykłego rachunku bankowego? (firmowy będzie w
    trakcie aktywowania)
    Czy cos takiego podpada pod jakis paragraf i jak wygląda w praktyce
    ściganie takiego "przekrętu"?

    pozdrawiam
    ewa