  • Data: 2005-12-05 07:54:13
    Temat: co da mi bycie VATowcem...
    Od: "..::[MS]::.." <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Chcialbym rozpoczac DG w strefie handlu detalicznego z pozniejszym (za jakis
    rok) stanowieniem uslug dla firm i instytucji. Chcialbym sie rozliczac na
    zasadach ogolnych ksiazka przychodow i rozchodow.
    I stad walsnie moje pytanie:
    - co tak naprawde da mi ze bede vatowcem juz teraz ?
    - jakie sa tego plusy a jakie minusy ?
    - czy bedzie mi esie to oplacac ?
    - gdzie szukac prostych porad dla nowicjusza (nie kazdy jest magistrem
    ekonomii) w tym zakresie ?

    Przeszukiwalem archiwum grupy jednak nie moge odszukac zadnej precyzyjnej
    informacji.
    Czy ktos mi moze to jakois lopatologicznie przetlumaczyc ?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Marcin Skulimowski