  • Data: 2004-06-03 07:32:02
    Temat: cichy wspólnik
    Od: "Haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    bardzo proszę o poradę, bo w ogóle nie wiem czego szukać, aby rozwiązać mój
    problem.

    Mój kolega otwiera knajpke w sezonie, a że nie ma wystarczającej gótówki, ja
    chcę wziąć w tym dział. I tak. On bedzie tę knajpę rozliczał w ramach swojej
    działalności (posiada już jedną knajpe).
    Jaki dokument podpisać między jego firmą, a mną - osobą indywidualną. Chcę
    się jakoś zabezpieczyć, że pieniążki, które w to zainwestuje, zostaną mi
    zwrócone.
    W jaki sposób mamy się pózniej podzielić ewentualnym zyskiem, na podstawie
    jakich dokumentów?

    Prosżę o pomoc, chociaż hasłowo, przynajmniej bedę wiedziała jak zadać
    pytanie prawnikowi.