  • 1. Data: 2010-04-19 07:38:42
    Temat: chce fakture - dostaje paragon
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Zamawiam przez allegro towar. Przeznaczony na cele DG. Wartosc niewielka -
    kilkanascie czy kilkadziesiat zlotych.

    Podaje (poprzez allegro) ze chce fakture, podaje dane, wplacam pieniazki (z
    konta firmowego).

    Przychodzi przesylka - ale z paragonem zamiast faktury.

    Czy sprzedajacy ma prawo wystawic paragon zamiast faktury?

    Odeslanie mu paragonu na moj koszt i wysylka faktury z powrotem - praktycznie
    przekracza wartosc "zysku" wynikajacego z mozliwosci odliczenia vatu i
    wrzucenia faktury do kup.

    Bez faktury - mam zakup na cele DG, oplacony z konta "firmowego", ale -
    nieujety w rachunkach - tez niedobrze.

    Co z czyms takim robic? :)

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/
    Reprezentuję siebie i wyrażam tylko moje zdanie!