  • 21. Data: 2006-09-19 21:05:08
    Temat: Re: budowa środka trwałego przy jednoosobowej dg - czy tak można
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-23A39E.15442819092006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Nie przesadzasz aby?

    Gdzieś jakiś artykuł o elektrowniach wiatrowych czytałem - takie cuś tam
    zapodali.
    Ja tylko sygnalizuję - warto sprawdzić w jakiejś ustawie o energii.

  • 22. Data: 2006-09-21 11:25:33
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <eep0bi$b13$1@atlantis.news.tpi.pl>, gonia <g...@w...pl>
    wrote:

    > i masz przygotowaną deklarację na akcyzę w związku z tym?;D

    Chcecie mnie dobić? Miałem nadzieję, że jako inżynier elektryk się
    odetnę od monopolisty...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.