  • Data: 2002-04-18 09:39:52
    Temat: auto w ST i koszty - watpliwosc
    Od: "MaT" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prowadze DG - uslugi które wykonuje u klienta i w zwiazku z tym uzywam
    samochodu - do dojazdów
    dotychczas (tzn. do konca 2001r) prowadzilem ewidencje przebiegu.
    Od tego roku postaowilem to zmienic, wprowadzajac (swoje) auto do ST - w
    zwiazku z tym wliczam w koszty raty amortyzacji, paliwo naprawy itd.

    Moje koszty to wlasnie glównie auto , troche komórka i od czasu do czasu
    jakies inne drobiazgi
    Watpliwosc jaka mi sie nasunela, dotyczy wysokosci tych kosztów - mianowicie
    od czasu wprowadzenia auto do ST sa one dosyc wysokie - ponad 70% przychodu
    (który jest srednio ~1500).

    Niby wszystko fajnie, podatek mi wyjdzie pewnie polowe mniejszy , ale
    poprzednio koszty mialem na poziomie 30%. Czy w razie czego nie bede mial z
    tym problemów ? (choc moze jakims uzasadnieniem jest to, ze od tego roku
    zmienilem miejsce zamieszkania - teraz mam duuuzo dalej)
    Czy rzeczywiscie wrzucac wszystko co sie "nawinie" czy raczej troche te
    koszty zmniejszyc?

    Z góry dziekuje za porady

    mat