  • 1. Data: 2006-12-19 17:59:24
    Temat: auto leasing koszty
    Od: "mat" <m...@p...onet.pl>

    Mam auto (osobowe do 3,5t) wziete w leasing IV.2006
    Czy moge odliczyc koszt zakupu opon oraz vat ???

  • 2. Data: 2006-12-19 23:02:00
    Temat: Re: auto leasing koszty
    Od: "McGyver" <s...@w...pl>

    1/. opony napewno

    2/. Raty leasingowe tak samo jak zakup auta osobowego - do 5 tys. VATu wg
    wzoru, jak sadze :)
    - nie ma zadnego znaczenia czy to jest do 3,5 tony czy powyzej.

    pozdr
    Mac

  • 3. Data: 2006-12-19 23:22:54
    Od: "McGyver" <s...@w...pl>

    sory :) , poprawka, koniec z pisaniem nocnym :)

    1/. po pierwsze chodzi o kwote 6 tys. zl. :)

    2/. oczywiscie istnieje zagadnienie 3,5 tony, ale wg mnie jest zadko
    poruszane i nie ma prawie zastosowanie w praktyce - oczywiscie moge sie
    mylic, ale je sie nie spotkalem. Grunt to stosunek powierzchni bagazowej do
    pozostalej i zakichana homologacja - (chyba ze sprawa homologacji zostala
    przez kogos roztrzygnieta a ja o tym nie wiem).
    Oczywiscie sa od tego odstepstwa ktore mozna wykorzystac np. pojazdy z
    odkryta paka tj. np. nissan pickup.
    albo wpisac w DG wynajem pojazdow i raz w m-cu go dla picu wynajmowac -
    wowczas jestes na prawie - ale ja bym sie w to nie bawil.

    Tak czy inaczej jak chcesz sobie kupic auto w leasing po to zeby odliczyc
    VAT bo w kredycie lub za gotowke nie mozesz odliczyc - to zapomnij o takiej
    mozliwosci.

    pozdr
    Mac

  • 4. Data: 2006-12-20 09:35:24
    Od: "Chomik" <k...@t...pl>

    Użytkownik "mat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam auto (osobowe do 3,5t) wziete w leasing IV.2006
    > Czy moge odliczyc koszt zakupu opon oraz vat ???

    Tak ,

    Pozdro Darek