  • 1. Data: 2003-10-18 08:26:24
    Temat: amortyzacja
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    Drodzy grupowicze - mam pytanko

    Nie mogę znaleźć stawki amortyzacyjnej dla sprzętu do dyskoteki. Wg mnie
    jest to KRŚT 622 - urządzenia elektroakustyczne i elektrowizyjne.

    Ale nie mogę tego znaleźć w tabelach amortyzacyjnych.

    Proszę o pomoc - jaka jest stawka amortyzacyjna

    Z poważaniem Michał

  • 2. Data: 2003-10-19 11:54:25
    Temat: Re: amortyzacja
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Michal" <s...@d...w-w.pl> napisał w wiadomości
    > Drodzy grupowicze - mam pytanko
    >
    > Nie mogę znaleźć stawki amortyzacyjnej dla sprzętu do dyskoteki. Wg mnie
    > jest to KRŚT 622 - urządzenia elektroakustyczne i elektrowizyjne.

    Prawda.

    > Ale nie mogę tego znaleźć w tabelach amortyzacyjnych.

    Stwóż tabelę i wpisz tam urządzenia, to znajdziesz :-)
    Tabela amortyzacyjna jest Twoim dziełem, w ktorym obliczasz odpisy amortyzacyjne.

    > Proszę o pomoc - jaka jest stawka amortyzacyjna

    W wykazie rocznych stawek amortyzacyjnych tj. załączniku nr 1 do ustawy o podatku
    dochodowym od osob fizycznych, urządzenia te ( symbol KŚT ) nie zostały
    bezpośrednio wymienione.

    W pozycji "05" tego wykazu, przy stawce 10% jest wymieniona grupa "6" -
    urządzenia techniczne i taką stawkę powinieneś zastosować.

    pozdrawiam
    Ryszard