  • 1. Data: 2002-02-28 12:36:27
    Temat: akt notarialny - miekszanie - ile ???
    Od: "BB" <b...@s...poznan.pl>

    Kupilem w zeszlym roku mieszkanie od developera wartosc 150.000
    Musze teraz zalatwic akt notarialny a pozniej wpis do ksiegi wieczystej.

    Moje pytanie dotyczy aktu notarialnego a dokladnie kwoty jaka bede musial za
    niego zaplacic.
    Najpierw notariusz mowil, ze 5000zl, teraz wyszlo, ze 3000zl.
    Mnie wyszlo (znalazlem gdzies informacje na WWW), ze ok. 1500zl !

    Wie ktos ile w koncu trzeba zaplacic za akt notarialny ?
    Mozecie mi polecic jakiegos taniego notariusza z Poznania ?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2002-02-28 13:15:39
    Temat: Re: akt notarialny - miekszanie - ile ???
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "BB" <b...@s...poznan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wie ktos ile w koncu trzeba zaplacic za akt notarialny ?
    > Mozecie mi polecic jakiegos taniego notariusza z Poznania ?

    Podatek od czynności cywilno prawnej - 2% wartości mieszkania - 3000zl
    Taksa notarialna ok. 400zl (zależy od notariusza, ja tyle płaciłem)
    Wypisy z aktu notarialnego ok 40zl/sztukę - chyba trzy sztuki
    Suma ok 3500

    Wpis do księgi wieczystej to już inna historia. Tego nie robiłem, i nie
    pamiętam stawek. Liczy się tu też jakiś procent od wartości mieszkania.

    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl