  • Data: 2006-06-22 16:29:45
    Temat: Zwrot ze spółdzielni mieszkaniowej i opłacenie podatku
    Od: uerbe <u...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Otrzymałem od spółdzielni mieszkaniowej zwrot części kosztów remontu
    lokalu. Czy ktoś wie może i mógłby mi powiedzieć, w jakiej formie mam
    opłacić podatek dochodowy od tego zwrotu (w jakim terminie od otrzymania
    zwrotu) i jak go później ująć w zeznaniu podatkowym? Dziękuję z góry za
    pomoc.

    Miłego dnia,
    --
    w piątki: http://masakrytyczna.up.pl gg://4515266