  • Data: 2005-04-21 07:23:11
    Temat: Zwrot podatu (PIT36) + PIT38 ???
    Od: "Krzysiek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem:
    Rozliczam roczny podatek wspólnie z zona. Wychodzi z PITa36 zwrot w kwocie
    powiedzmy 3000 zł. Mam róznież do rozliczenia podatek od zysków z gieldy
    (PIT38) z którego wynika, że musze zapłacić powiedzmy 500 zł. Jak to powinno
    byc wykonane?
    - czy mam zapłacic podatek z PIT38 i potem czekać cierpliwie aż mi zwrócą
    nadpłatęz zPIT36?
    - czy powinienem zsumowac obie pozycje w PIT36. Jeżeli tak to w którym
    miejscu? Sprawdzałem, że jeżeli wpiszę dochód z PIT38 w "Innych żródłach
    niewymienionych ..." (Część D1.poz8) to w wyniku będę jakieś 120 złotych do
    tyłu bo podatek od tego dodatkowego dochodu będzie liczony progresywnie.
    Więc jak to w końcu ma być???