  • Data: 2004-04-21 19:16:03
    Temat: Zwrot podatku spóźniony o rok
    Od: "Weronika" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Urząd Skarbowy dopiero w tym roku przy bieżącym zwrocie dokonał zwrotu mojej
    nadpłaty podatku za rok 2002. Wprawdzie nie było tego dużo (ok. 15 zł) ale
    słyszałam, że US ma obowiązek zwrócić nadpłatę w ciągu 3 miesięcy. Czy w takim
    razie mam złożyć jakąś skargę? Wtedy podawałam nr konta, teraz nie, a zwrot
    przyszedł na konto męża (pierwszy raz rozliczaliśmy się wspólnie). Może moje
    konto było błędnie podane, ale czy wtedy US nie powinien przysłać zwrotu
    pocztą?

    Pozdrawiam
    Weronika