  • Data: 2002-06-05 08:59:52
    Temat: Zwrot pieniędzy przy kasie fiskalnej
    Od: k...@t...pl (KaMeL) szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Czy może ktoś potwierdzić czy dobrze kombinuję:

    Sprzedaż towaru na paragon fiskalny nastąpiła
    w zeszłym roku. Na skutek wadliwości towaru (ciągłe
    jego naprawy) następuje jego zwrot do sklepu a sklep
    zwraca pieniądze. Jednak klient zagubił paragon, ale ponieważ to
    znajomy klient to sklep zgadza się na zwrot.
    Sporządzam protokół takiego zwrotu z podpisem i danymi nabywcy.
    Czy na podstawie takiego protokołu mogę pomniejszyć podatek należny
    o kwotę podatku wynikającą z tego zwrotu ? Czy mogę również
    pomniejszyć przychód za dany miesiąc o kwotę netto tego zwrotu ?
    Z góry dziękuję za podpowiedź.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl