  • 11. Data: 2002-03-29 21:58:15
    Temat: Re: Zwolnienia z pracy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, Richard wrote:

    >+ No tak, a już zaczynałem myslec że na grupach dyskusyjnych są mądrzy ludzie.
    >+
    >+ Nie wiecie , "profesjonaliści", że w firmach często liczą się układy?

    Bywa. Ale ludzie z *takich* firm bywają tu rzadko.

    [...]
    >+ I wtedy jak człowiek się chce jakoś normalnie wyrwac z takiej
    >+ rzeczpospoluitej kolesiów, to dają mu wymówienie, więc jak tu ich nie
    >+ wybzyklac jak oni Ciebie nie doceniaja?

    Problem w tym że w "normalnych" firmach RÓWNIEŻ działają tacy
    "specjaliści od wybzykania". Więc jeśli (twoim zdaniem) "układowcom"
    należy się kubeł pomyj, to weź pod uwagę że za "specjalizację"
    tobie też się należy - niby czym się różnisz w tym momencie ?
    Że (byli) koledzy mają na ciebie pracować ?

    >+ Swoją drogą , pewnie liżecie dupy swoim szefom, bo sracie w gacie że mozecie
    >+ stracic prace, i z waszą inteligencją nie łatwo było by wam znaleźcc
    >+ kolejna...

    Ja tam myślę że MOCNO nie doceniasz grupy :>
    Owszem, od czasu do czasu jakiś grupowicz pyta jak zamykać firmę, ale
    to tylko świadczy że:

    >+ Brak wam odwagi, ale na grupach dyskusyjnych to silni w gębnie jestescie

    ...odwagi to mu nie brakowało.
    Pytanie: ty masz dość (odwagi) ?
    Czy tylko na pyskowanie starczy ? ;>

    >+ HEHE

    Zastanów się chwilę: chciałbyś pracować Z TAKIMI KOLEGAMI ?
    (którzy w razie "jakby co" wyssą co się da) - jak myślisz,
    kto w ostatecznym rachunku zapłaci za twoje posunięcie ?
    (nie, ty nie jesteś najbardziej winny - to nasi pppposłowie
    uchwalili takie prawo) - myślisz że właściciel firmy ?? :O
    [...inkoguto...]
    >+ > Żal mi twoich szefów, ze tak długo się z Tobą męczyli.

    Obiektywnie - *mogło* być, że szefom "się należało" (im większa
    firma tym bardziej prawdopodobne); w "małej" DG właściciel(e)
    postępują rozsądnie i kontrolują, w np. S.A. prawdopodobieństwo
    że lepszą płacę dostanie znajomy królika jest większe :]

    Co nie zmienia postaci rzeczy - że KTOŚ za te manipulacje
    (od strony zarówno "szefów" jak i "pracowników"[1]) płaci :(

    Pozdrowienia (4all), Gotfryd
    [1] tam są cydzysłowy, nie gwiazdki - jakby kto nie zauważył ;)

  • 12. Data: 2002-03-29 22:03:29
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...
    > Co nie zmienia postaci rzeczy - że KTOŚ za te manipulacje
    > (od strony zarówno "szefów" jak i "pracowników"[1]) płaci :(

    Masz jak najbardziej rację, ze rzeczywistość jest skomplikowana.
    Ale styl w jakim autor wątek ten zaczął jest niegodny mojego współczucia
    Autor uważa się za człowieka inteligentnego, znalazł usprawiedliwienie
    swojej postawy: cały świat jest winny, ale ja nie, jak Kuba Bogu tak Bóg
    Kubie....
    Jednak nie robi nic aby się uwolnić ze swoich kłopotów, prezentuje jedynie
    postawę roszczeniową.
    Że wszędzie decydują układy? OCZYWIŚCIE.
    Bo w jaki to inny sposób można dobierać pracowników
    Pracownika, który jest fachowcem nie zwalnia się,
    ale upierdliwca, któremu wydaje się, że jest fachowcem, wylewa się na zbity
    pysk

    Zresztą, gdyby autor wątku był główno dowodzącym swojej firmy, jakby
    traktował ludzi swojego pokroju ?????

    Ale ON jest inteligentny. Jemu myśleć nie kazano. ON WIE!!!

    Kilka wypowiedzi autora wątku zniesmaczyło mnie

  • 13. Data: 2002-03-29 22:08:04
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    HEHE
    Paru Buraków się zdenerwowalo...

    Prawda jest taka że mnie nie zwalniaja, ale sam mysle jak tu ich wybzykac,
    bo czuje się nie deocenianym, a mam oferte pracy w lepszej, stabilniejszej
    firmie.

    Wszystko cholerne slązaki!
    Nie dziwie się że nienawidzicie ludzi z Warszawy, bo wszystkie kopalnie u
    was zamykaja, a wy musiscie handlowac z Niemcami, którzy w dupe byu was nie
    kopneli...

  • 14. Data: 2002-03-29 22:08:45
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Prawda jest taka że mnie nie zwalniaja, ale sam mysle jak tu ich wybzykac,

    Skoro poczytałeś wszystkie wcześniejsze posty Ślązaków (i nie tylko) i nic
    do Ciebie nie dotarło, to lecz się na nogi..............

  • 15. Data: 2002-03-29 22:34:08
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Najwazniejsze ze ten caly ... inkogut czy jak mu tam, zna cala sytuacje i
    moze od razu powiedziec o mnie wszystko!!!

    Jest genial;ny, inteligentny, dlatego zalozyl tak wspanialą firme!

    I dlatego wlasnie nie lubie takich typów, buraków ich nazywam.

    Pare groszy, które zdobyli fartem, a nie wlasną inteligencja, spprawia, iż
    nawet w najprostszych sprawach czują się WYROCZNIA! BO SKORO UDLAO IM SIE
    SPRZEDAC 15 LETNIEGO gOLFA ZA 100 eURO WIĘCEJ, TO ZNACZY ŻE SĄ GHENIALNI!
    I napewno są mądrzejsi od innych!

    Dlatego nie znając sprawy, na grzeczne pytanie odpowiadają :
    U mnie nie zagrzałbnys nawet 1 dnia!

    Załosne....
    Pewnie twoje zycie sexualne to kupa pornosów, skopro tak się musisz
    dowartosciowywac frajerze..
    HEHE

  • 16. Data: 2002-03-29 23:28:38
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, Richard wrote:

    >+ Najwazniejsze ze ten caly ... inkogut czy jak mu tam, zna cala sytuacje i
    >+ moze od razu powiedziec o mnie wszystko!!!

    A powiedział WSZYSTKO ?? Wątpię -:>
    [...]
    >+ Pare groszy, które zdobyli fartem, a nie wlasną inteligencja,

    "Własna inteligencja" jest taką sobie zasługą.
    To czego kto się nauczył lub NA CO ZAPRACOWAŁ - nieco większą.
    Fart... nie biorę udziału w dyskusji :]
    [...]
    >+ nawet w najprostszych sprawach czują się WYROCZNIA!

    Acha. Bo należy zaczynać od najbardziej skomplikowanych ?
    Na przykład od rządzenia krajem, dajmy na to ?
    -:>

    [...]
    >+ Dlatego nie znając sprawy, na grzeczne pytanie odpowiadają :
    >+ U mnie nie zagrzałbnys nawet 1 dnia!

    Grzeczność pytania jak rozumiem bierze się stąd:

    >+ > > Prawda jest taka że mnie nie zwalniaja, ale sam mysle
    >+ > > jak tu ich wybzykac,

    Rewelacja. Oczywiście, ty masz rację, jak śmiemy wątpić...
    Ja chyba jednak BAŁBYM SIĘ cokolwiek ci powierzyć, choćby
    przez jeden dzień; dziwne, nie ? :]

    [...]
    >+ Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > nic do Ciebie nie dotarło, to lecz się na nogi..............

    Oczywiście czujesz się urażony.
    Zapewniam cię że "wybzykani" również !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2002-03-29 23:44:21
    Temat: eeeeeeeee kurwa odpowie ktos?
    Od: "king of snake" <a...@p...onet.pl>

    Uszanowanie dostalem pit 11 z urzedu pracy . Zasilek byl moim jedynym
    zrodlem dochodow w tym roku czy ktos wie jaki musze skladac pit?

  • 18. Data: 2002-03-30 10:35:40
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Najwazniejsze ze ten caly ... inkogut czy jak mu tam, zna cala sytuacje i
    > moze od razu powiedziec o mnie wszystko!!!

    Ja o Tobie nic nie wiem pomiocie buraka, namiastko warszawiaka
    Warszawiacy z dziada pradziada to porządni ludzie........ ale ty się do tej
    grupy nie łapiesz.

    > Jest genial;ny, inteligentny, dlatego zalozyl tak wspanialą firme!

    Jest normalny, nie jest jego celem życia wyruchanie wszystkich swoich
    znajomych

    > I dlatego wlasnie nie lubie takich typów, buraków ich nazywam.

    A ja ciebię nawet lubię

> [...]

    > SPRZEDAC 15 LETNIEGO gOLFA ZA 100 eURO WIĘCEJ, TO ZNACZY ŻE SĄ GHENIALNI!

    To jest Twój punkt widzenia i przemyślenia twojego rozumu podobnego do
    szwajcarskiego sera.
    Oczekujesz poparcia dla swojego genialnego pomysłu zaszkodzenia swojej
    firmie poprzez przedłużenie agonii lewym zwolnieniem chorobowym i zarobienia
    tym madrym sposobem jednej pensji więcej ?????
    No brawooooooooo!!!
    Ty to masz łeb!!!!
    Ty wiesz jak się walczy, ty wszystkim byś dokopał, wszystko byś
    rozpierdolił!!!
    Bo budować i działać dla dobra swoich ziomków się nie nauczyłeś.

    > Dlatego nie znając sprawy, na grzeczne pytanie odpowiadają :
    > U mnie nie zagrzałbnys nawet 1 dnia!
    > Załosne....

    Jeśli dla ciebie grzeczne określenia to:
    "liżecie dupy swoim szefom, sracie w gacie ,slązakach ze to chuje,Lizales
    dupe pewnie swoim kochanym braciom Niemcom"

    To sam jesteś żałosnym zerem.........

    > Pewnie twoje zycie sexualne to kupa pornosów, skopro tak się musisz
    > dowartosciowywac frajerze..
    > HEHE

    Działaj chujowy frajerze!
    Weź pierdolnij się w ten głupi kalfas i wypierdalaj na wojnę do Palestyny
    czy innego Afganistanu!
    Tam się dowartościujesz. Jak cię zajebią, będzie o jednego idiotę mniej.

  • 19. Data: 2002-03-30 13:09:42
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Budowac polske...
    Widzisz , moją firme kupili zabojadzi

    i od tego czasu jest kila

    Ty pewnie lizalbys im dupe, ale nie ja

    A do palestyny to raczej ty pasujesz, bo jestes zacietrzewiony jak ci z
    Hamaz'u

    Spierdalaj! Śmieciu, pomiocie niemiecki

    Zaden niemiec nie kopnąl by cie w dupe

    wspomnisz moje slowo.

  • 20. Data: 2002-03-30 16:29:30
    Temat: End of Topic: Zwolnienia z pracy
    Od: Marek Grzywa <n...@g...waw.pl>

    Inkoguto, Gotfryd i P.T.Inni! Olejcie tę dyskusję!!!

    Przecież polemika z takim DNEM uwłacza Waszej godności!
    A i mi zaczyna się robić wstyd, że swój adres mam w domenie regionalnej
    a nie funkcjonalnej:-)

    Świątecznie pozdrawiam
    Maar