  • 1. Data: 2002-06-18 23:42:39
    Temat: Znow samochod:)
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@S...szas.pl>

    Witam,

    Uslyszalem takowa rzecz. Otoz jesli uzywam samochodu w dzialalnosci
    gospodarczej i ten samochod jest uzyczony to musze sobie zwiekszyc przychod
    (no bo korszytanie z samochodu, za ktory nie place, to niejako moj przychod)
    o ok. 300zl. Czy to jest prawda?
    Jesli jest to prawda to czy moge miast uzyczonym samochodem, jezdzic
    pozyczonym i placic za niego np. 20zl za miesiac i olac te 300zl?
    Mam tu metlik dosc duzy i bede wdzieczny za info.

    Pozdrawiam

    Sebel

  • 2. Data: 2002-06-20 06:53:10
    Temat: Re: Znow samochod:)
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Sebastian Tatol <s...@S...szas.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aeoh46$4ju$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > pozyczonym i placic za niego np. 20zl za miesiac i olac te 300zl?
    > Mam tu metlik dosc duzy i bede wdzieczny za info.

    Prawda to jest. Przychód dla ciebie wg średnich cen rynkowych wynajmu auta.
    W drugim przypadku użyczający będzie miał przychód. JAk mu się zsumuje z
    jego dochodem z pracy to wyjdzie jakiś tam podatek. No i konieczność ujęcia
    w zeznaniu rocznym.
    Niestety, cały czas tylko przeszkody :((

    pozdrawiam
    WS