  • Data: 2009-12-22 23:49:30
    Temat: Zmiany w amortyzacji samochodu
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prowadzę DG, rozliczam się na zasadach ogólnych, amortyzuję używany
    samochód (amortyzacja liniowa, 40%). Niestety koniec roku okazał się dla
    mnie mniej dochodowy niż zakładałem. Z pewnych względów nie chciałbym za
    bardzo ograniczać wykazywanego dochodu, dlatego zastanawiam się nad
    jakimś ograniczeniem, czy może czasowym zawieszeniem amortyzacji
    samochodu, żeby nie powiększać kosztów tego roku i przesunąć je do
    przyszłego roku. Czy da się coś takiego zrobić?
    Samochód był kupiony bez faktury (umowa sprzedaży), więc nie ma tu mowy
    o żadnym podatku VAT i tej kwestii nie trzeba rozważać :-)

    Maciek