  • 11. Data: 2006-01-03 06:49:24
    Temat: Re: Zmiany?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik latet <l...@l...pl>
    w wiadomości <news:dpblsr$j9m$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    Załącznik 1 (chyba, że jesteś rolnikiem to 2);)

    > Oj, no to przynajmniej podajcie prawidłową nazwę tego
    > rozporządzenia, to daj bóg gugle mi znajdą.

    Coś koło tego :D (nie było IMHO "RMF" żadnego w tej sprawie w 2005)

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2004 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i
    rozchodów - Dz. U. Nr 282, poz. 2807

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie
    prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]