  • 11. Data: 2016-11-11 00:09:24
    Temat: Re: Zmiana formy opodatkowania w ciagu roku
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-10 o 06:52, Liwiusz pisze:

    > Jest jeszcze różnica wynikająca z 1 punktu procentowego, oraz możliwość
    > skorzystania z ulgi na dzieci.

    Jeśli ktoś znajduje różnicę w tym 1%, to ulga na dzieci mu raczej nie
    przysługuje :-)
    Bolko po prostu przeszacował i zamiast zostać na skali i martwić się jak
    rozprowadzić ten oczekiwany worek, to zrezygnował ze wspólnego rozliczenia
    i teraz ma zgryz. Ja pamietam- kilkanaście lat temu, że zawsze jak wybrałem
    jakiś sposób rozliczania, to na koniec roku okazywało się, że inny
    byłby lepszy. Niestety nie wszystko da się przewidzieć w styczniu.