    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zgłaszanie kont do US - czy wszystkie?
    Date: Thu, 7 May 2009 09:48:43 +0200

    Witam,

    Prowadzę 1os. DG i założyłem mam normalne konto firmowe. Założyłem sobie w
    innym banku konto oszczędnościowe, na siebie i żonę. Zamierzam tam trzymać
    nadwyżki finansowe. Konto niefirmowe, tylko prywatne.
    Czy muszę to konto zgłaszać do US?
    Jeśli tak to po co?
    Czy coś mi grozi jak nie zgłoszę, albo jak zgłoszę po terminie?
    Jaki jest ewentualny termin takiego zgłoszenia?
    Jeśli mam zgłaszać każde konto, to czy każdą lokatę, np. miesięczną też mam
    zgłaszać do US? W końcu to też jakiś rachunek.

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM