    From: Johnie Walker <j...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zawieszenie/wznowienie DG a ZUS
    Date: 19 Jun 2003 01:42:11 +0200
    Sender: h...@h...slackware.pl

    Witam,

    Tak z miesiąc temu jakaś mądra głowa napisała na tej grupie że w celu
    zawieszenia DG należy złożyć NIP1 do US, a do ZUS-u ZWPA z kodem 113 i
    ZWUA z kodem 140.
    Domyślam się że przy wznowieniu działalnośc należy złożyć ZFA i ZUA;
    interesuje mnie w jaki sposób należy wypełnić ZFA - czy jako
    zgłoszenie płatnika czy też jako aktualizację danych płatnika. W tym
    pierwszym przypadku należy złożyć papier osobiście lub wysłać pocztą,
    a ja nie chciałbym tego robić ponieważ pokochałem Płatnika TT. ;-) W
    tym drugim przypadku można wysłać ZFA Płatnikiem TT. Czy ktoś z
    szanownych mógłby mnie uświadomić jak nalezy wypełnić ten papier przy
    wznawianiu DG? Ewentualnie wskazać jakieś linki.

    Regards,
    Johnie