  • 1. Data: 2007-04-13 09:27:10
    Temat: Zawieszenie działalnosci - jak
    Od: "Meritum" <m...@w...pl>

    Witam

    Prowadze pewna dzialalnosc gospodarcza, zarobki z niej sa bardzo
    nieregularne i w najblizszych 2-3 miesiacach nie przewiduje wydatkow ani
    zarobkow, jednoczesnie korzystam z ulgi (zusowskiej) dla nowym
    przedsierbiorcow. Pytanie moje: czy moglbym zawiesic (zamrozic?) moja
    dzialanosc na te pare miesiecy bez utraty przywilejow (chcialbym
    zaoszczedzic na zusie) i jesli tak to jak to zrobic aby pozniej firme
    reaktywowac bez specjalnej dodatkowej roboty papierkowej jak na poczatku
    zakladania dzialanosci.

    Pozdr i dziekuje za ew. odp.