  • 1. Data: 2006-03-29 14:39:37
    Temat: Zawieszenie działalności czy napewno?
    Od: RB <t...@t...test.pl>

    Chciałbym się upewnić czy jeszcze można. Rozliczam się w postaci karty
    podatkowej i słyszałem że tylko na niej można zawiesić działalność. Nie
    zawieszałem już od kilku lat a teraz mam taką potrzebę. Czy ZUS nie
    będzie się upominał o składki jeśli wyrejestruje w US i ZUS a w urzędzie
    miasta i w statystycznym tego nie zrobie? Jak to się teraz robi?

  • 2. Data: 2006-03-29 15:00:42
    Temat: Re: Zawieszenie działalności czy napewno?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    nawet i w Google. (SDD)
    Użytkownik "RB" <t...@t...test.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym się upewnić czy jeszcze można. Rozliczam się w postaci karty
    > podatkowej i słyszałem że tylko na niej można zawiesić działalność.

    Dla US tylko na karcie mozna (bylo?) zawiesic, gdyz wiaze sie to z przerwa w
    oplacaniu "abonamentu".
    Dla ZUS nie ma zadnego znaczenia, w jakiej formie ubezpieczeni placa podatek
    dochodowy i bedacych na karcie podatkowej dotycza te same przepisy, co
    ryczaltowcow czy ogolnych.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz