  • 11. Data: 2009-11-26 22:43:47
    Temat: Re: Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    cef wrote:

    > Nie. Od lat w politykę angażują się jednostki w większości
    > mierne, które nie mają szans realizacji zawodowej w innych płaszczyznach.
    > Dlatego nic się nie zmieni.

    I w tym miejscu popełniasz elementarny błąd, na który własnie
    liczą ci, którzy się dopchali do koryta. Poddałeś się.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 12. Data: 2009-11-27 07:41:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Slawek Kotynski wrote:

    > I w tym miejscu popełniasz elementarny błąd, na który własnie
    > liczą ci, którzy się dopchali do koryta. Poddałeś się.

    Z czego ten wniosek?
    Ja po prostu wiem, że Ci inni są tacy sami i ich nie dopuszczam.

  • 13. Data: 2009-11-27 10:09:55
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:04:36 +0100, boropi napisał(a):

    > Wystąpiłem do US o zaświadczenie, że nie zalegam z podatkami.
    > Dzisiaj odbieram, czytam i tak jakoś mi się przykro zrobiło.
    > A tam stoi:
    > "Zaświadcza się, że nie ujawniono/ujawniono zaległości podatkowe
    > Wnioskodawcy......"

    Czy chcecie by na każde możliwe zdarzenie był oddzielny formularz?
    Wiesz ile by musiało być np. takich zaświadczeń (bo zapewne biega Ci o
    ZAS-W) o niezaleganiu z podatkami?
    Skoro tak Cię boli "I" to już "II" nie powinna się znaleźć na Twoim
    zaświadczeniu - prawda?
    Również pozostaje sekcje godzą i Ci uwłaczają - np "III", o "IV" nie
    wspominam że po skreśleniu "jest" oznacza że nie jest prowadzone
    postępowanie.
    Macie problem, zaiste kurewsko olbrzymi problem :)))
    naturalne że formularze są "uniwersalne" i następują skreślenia zbędnych
    "opcji" - ciężko to zrozumieć?
    Ale jest takie porzekadło:
    "uderz w stół a nożyce same się odezwą" :))

    Co za ludzie.....

  • 14. Data: 2009-11-28 06:05:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boropi wrote:
    > Wyst?pi?em do US o za?wiadczenie, ?e nie zalegam z podatkami.
    > Dzisiaj odbieram, czytam i tak jako? mi sie przykro zrobi?o.
    > A tam stoi:
    > "Za?wiadcza sie, ?e nie ujawniono/ujawniono zaleg?o?ci podatkowe
    > Wnioskodawcy......"
    > To brzmi troche jak, jeszcze go nie z?apali?my na kradzie?y ale nic
    > straconego bo na pewno kradnie.

    Ba, mi sie najbardziej podobal protokol przeszukania z wtedy jeszcze
    milicji jak nic nie znaleziono.

    - "Wynik przeszukania negatywny".

  • 15. Data: 2009-11-28 14:57:17
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Swiat się kończy, nawet Liwusz bredzi...

    ;-)

    JaC

    PS. Czy Ty wiesz, że jeden jedyny raz w życiu skorzystałem na podatkach w PRL-bis?

    Za Borowskiego - bo trochę byłem za młody, żeby skorzystać na tandemie
    Rakowski-Wilczek.

    Czy to oznacza, że powinienem głosować na Millera czy raczej na Olejniczaka?

    -----

  • 16. Data: 2009-11-28 17:48:38
    Od: "złodziejpodatków" <e...@p...onet.pl>

    > Wystąpiłem do US o zaświadczenie, że nie zalegam z podatkami.
    > Dzisiaj odbieram, czytam i tak jakoś mi się przykro zrobiło.
    > A tam stoi:
    > "Zaświadcza się, że nie ujawniono/ujawniono zaległości podatkowe
    > Wnioskodawcy......"
    > To brzmi trochę jak, jeszcze go nie złapaliśmy na kradzieży ale nic
    > straconego bo na pewno kradnie.
    > Dla całej machiny urzędniczo-państwowej jesteśmy tylko złodziejami i
    > portfelami do skubania.
    > Jedno pokolenie to za mało, żeby zmienić mentalność.

    Taki duży a nie wie o podstawowych sprawach. Tak jak nie ma niewinnych a są
    jedynie żle przesłuchani tak również nie ma uczciwych są jedynie źle
    skontrolowani. Finansminiter dzieli podatników na tych którzy kradli, którzy
    kradną i na tych będą kradli. Więc jakim cudem formularz mógł by wyglądać
    inaczej ?

    nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji

  • 17. Data: 2009-11-28 23:49:51
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Ba, mi sie najbardziej podobal protokol przeszukania z wtedy jeszcze
    > milicji jak nic nie znaleziono.
    >
    > - "Wynik przeszukania negatywny".

    Są podobne teraz:
    Wynik badania na HIV - negatywny

  • 18. Data: 2009-11-28 23:59:18
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > "Zaświadcza się, że nie ujawniono/ujawniono zaległości podatkowe
    > Wnioskodawcy......"

    > To brzmi trochę jak, jeszcze go nie złapaliśmy na kradzieży ale nic
    > straconego bo na pewno kradnie.

    To jest bardzo logiczne i prawidłowe stwierdzenie!. Np. nikt nie może
    na 100% potwierdzić, że nie jesteś złodziejem, bo nikt nie wie o tobie 100%,
    , nikt nie wie co robiłes przed chwilą. To co może potwierdzić o tobie to
    jedynie
    to, że cię jak dotąd nie przyłapano.

    Przykład z US, składasz fałszywe PITy, na podstawie tych PITów wynika że nie
    miałeś
    nic do zapłacenia podatku i prosisz o zaświadczenie. Dostajesz
    zaświadczenie, że nie
    masz zaległości podatkowej+data (to nie jest prawda!) , więc można
    powiedzieć że nawet
    jak złożysz korekty to i tak nic nie musisz płacić, bo US przecie stwierdził
    że byliście kwita.

  • 19. Data: 2009-11-29 15:50:37
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 29 Lis, 00:59, "Zygmunt" <z...@o...eu> wrote:

> [...]
    > , nikt nie wie co robiłes przed chwilą. To co może potwierdzić o tobie to

    mspanc - czy przestales juz bic swoja zone? Odpowiedz: TAK / NIE.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 20. Data: 2009-11-29 16:23:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    glos pisze:

    > mspanc - czy przestales juz bic swoja zone? Odpowiedz: TAK / NIE.

    Raczej: nie stwierdzono, aby Glos do tej pory bił swoją żonę.

    --
    Liwiusz