  • 1. Data: 2004-04-22 13:41:50
    Temat: Zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Adam" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam

    W 2003 rozpocząłem studia zaoczne, pobierałem też zasiłek dla bezrobotnych.
    Jako że z zasłku nie jest pobierany żaden podatek, nie mogłem sobie zrobić
    odliczenia czesnego za studia (pracowałem wprawdzie 1 miesiąc w 2003 ale to
    za mała kwota żebym mógł sobie zrobić odlczyenie). Ale odliczenie zrobiła
    moja mama. Ostatnio się dowiedziełem że skoro ja miałęm przychód to moja
    mama nie może odliczyć sobie moich studiów, ale jako że nie płaciłem
    podatków to ja też nie mogę. Paranoja jakaś. Czy mógłby ktoś powiedzieć mi
    jak jest w rzeczywistości.